Servicecontracten

Goede serviceverlening én klanttevredenheid zijn voor ons belangrijk. Grimbergen-Noordermeer wil ook dat dit goed blijft. Na een toestelvervanging of nadat een complete installatie is geïnstalleerd, stellen wij een servicecontract op. Grimbergen-Noordermeer maakt binnen dit contract ieder jaar een afspraak voor onderhoud.

Snelle service

Aanvullend bij dit contract is het verhelpen van eventuele storingen. Uitzonderlijk hierbij is dat wij geen limiet stellen aan het aantal bezoeken of de totale tijdsduur, die nodig is om een storing op te lossen. In de meeste gevallen verhelpen wij de storing nog dezelfde dag. Verbruikte materialen brengen wij gescheiden in rekening. De klant is met een dergelijk contract dus verzekerd van een ”bedrijfszeker” toestel, waarbij de kosten vooraf - behoudens eventueel verbruikte materialen - bekend zijn.

Storingsmelding

Gedurende het hele jaar staan wij 24 uur per dag voor u paraat! Via het servicenummer (071) 40 20 302 staat Grimbergen-Noordermeer u altijd persoonlijk te woord.

Nieuws